09 Feb

System e-TOLL pozwala na realizację pełnego zakresu usług we WSZYSTKICH Miejscach Obsługi Klienta, jakimi są:


Zakres usług, które można wykonać w Miejscach Obsługi Klienta:

  • rejestracja w systemie e-TOLL
  • sprawdzenie konta rozliczeniowego
  • doładowanie konta
  • otrzymanie listy dokonanych transakcji
  • edycja rejestrowanych danych (np. zmiana adresu, danych kontaktowych, itd.)
  • dodanie pojazdów do konta rozliczeniowego
  • usunięcie pojazdów z konta rozliczeniowego
  • zamykanie konta rozliczeniowego


Ponadto w Miejscu Obsługi Klienta mogą Państwo:

  • opłacić notę obciążeniową (dotyczy tylko konta z odroczoną płatnością)
  • opłacić kartą lub szybką płatnością zabezpieczenie pieniężne dla konta z odroczoną płatnością
  • otrzymać zwrot środków po zamknięciu konta rozliczeniowego

a także

  • zgłosić ogólny lub techniczny problem
  • złożyć reklamację finansową w formie pisemnej


ŹRDÓŁO: https://etoll.gov.pl/ciezarowe/obsluga-klienta/miejsca-obslugi-klienta/uslugi-mok/