System e-TOLL pozwala na realizację pełnego zakresu usług we WSZYSTKICH Miejscach Obsługi Klienta, jakimi są:
Zakres usług, które można wykonać w Miejscach Obsługi Klienta:
- rejestracja w systemie e-TOLL
- sprawdzenie konta rozliczeniowego
- doładowanie konta
- otrzymanie listy dokonanych transakcji
- edycja rejestrowanych danych (np. zmiana adresu, danych kontaktowych, itd.)
- dodanie pojazdów do konta rozliczeniowego
- usunięcie pojazdów z konta rozliczeniowego
- zamykanie konta rozliczeniowego
Ponadto w Miejscu Obsługi Klienta mogą Państwo:
- opłacić notę obciążeniową (dotyczy tylko konta z odroczoną płatnością)
- opłacić kartą lub szybką płatnością zabezpieczenie pieniężne dla konta z odroczoną płatnością
- otrzymać zwrot środków po zamknięciu konta rozliczeniowego
a także
- zgłosić ogólny lub techniczny problem
- złożyć reklamację finansową w formie pisemnej
ŹRDÓŁO: https://etoll.gov.pl/ciezarowe/obsluga-klienta/miejsca-obslugi-klienta/uslugi-mok/