Blog

E-TOLL JAK SKORZYSTAĆ Z PROCEDURY AWARYJNEJ?
11.07.2022 Najnowszy wpis Czas czytania: 4 minutZobacz nasz nowy film. cyklu Akademia MyCar, na którym pokazujemy procedurę awaryjną w przypadku problemy z urządzeniem GPS.
Czytaj dalej
W przypadku, gdy na koncie rozliczeniowym nie ma środków na pokrycie kosztów przejazdu drogą płatną przez użytkownika, jest...
Czytaj dalej
E-TOLL JAK SKORZYSTAĆ Z PROCEDURY AWARYJNEJ?
Czas czytania: 4 minutZobacz nasz nowy film. cyklu Akademia MyCar, na którym pokazujemy procedurę awaryjną w przypadku problemy z urządzeniem GPS.
Czytaj dalej
AWARIA URZĄDZENIA GPS E-TOLL W TRASIE – SPRAWDŹ JAK UZUPEŁNIĆ PRZEJAZD
Czas czytania: 2 minutTwoje urządzenie lokalizacyjne przestało działać w trakcie podróży? Sprawdź, jak skorzystać z funkcjonalności Uzupełnij przejazd w IKK w systemie e-TOLL.
Czytaj dalejFormularz kontaktowy
Napisz do nasOdpowiemy na Twoje pytania
Tel: 609 111 114
Tel: 48 344 26 65
Adres: ul. Ludwikowska 17 26-600 Radom