W przypadku zakupu bilety na stacji paliw lub w aplikacji e-TOLL PL BILET nie przewiduje się procedury awaryjnej, ponieważ bilet kupujemy przed wjazdem na autostradę / drogę płatną.
Jeśli korzystamy z aplikacji e-TOLL lub urządzenia GPS i jego awarii jest przewidziana procedura awaryjna.
W przypadku awarii urządzenia GPS użytkownicy mogą opłacić przejazd bez przekazywania danych do systemu i kontynuować go bez działającego urządzenia GPS po zadeklarowaniu trasy przejazdu w IKK (funkcja „uzupełnij przejazd”):
W wyjątkowych sytuacjach, np. gdy pojazd:
- uczestniczy w akcji ratowniczej
- jest używany do przewozów żywych zwierząt, mleka, lekarstw,
towarów niebezpiecznych, betonu, odpadów komunalnych - w przypadku autobusów przewożących pasażerów zadeklarowanie przejazdu może nastąpić do 3 dni od jego zakończenia
ŹRÓDŁO:
https://etoll.gov.pl